Avatar billede zarthax Nybegynder
18. februar 2005 - 12:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Dansk forum for filmfolk

Jeg har ledt her, der og alle andre steder, men lur mig om jeg kan finde et dansk forum for filmfolk indenfor film og TV branchen...

Var det ikke en idé at lave et sådan ?
Brugere er der rigeligt af, reklameværdien er tilstede for eventuelle investore der har tilknytning til branchen, udbyggelsesmulighederne er store...
Der er bare en hulens masse kode der skal kodes, og det fylder en pæn del på en server...

Nogle af funktionerne kunne være:
Freelancer profil m. billede, CV og kontaktoplysninger.
Spørgehjørne der er delt op i kategorier, (manus, redigering, teknik osv)
Produktions hjælp, her kan man måske finde nogen til at hjælpe med produktionen af næste projekt...

der er mange ting...

Jeg ved at der er nyhedsgrupper der har det forum, så kunne man ikke trække indlæg ud af disse forum, og ind på sitet, og omvendt, og dermed integrere det hele ???

Det er blot en idé jeg har.... hvad jeg ikke har, er evnerne. Så, brug det hvis i kan, ellers må i lade være...

Ris og gerne ros til denne idé vil jeg gerne modtage nedenunder :)

//zarthax//
Avatar billede zarthax Nybegynder
20. februar 2005 - 20:10 #1
Det er der dælme ikke mange der har en kommentar til hva´ ?? :)
Avatar billede zarthax Nybegynder
21. februar 2005 - 17:54 #2
nevermind... lukker spørgsmålet...
Avatar billede fun22 Nybegynder
25. februar 2005 - 08:59 #3
lyder spændene.. Er det noget du vil starte op eller??
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
25. februar 2005 - 20:39 #4
Hvad har du fundet ud af ?
Avatar billede jmc Nybegynder
01. marts 2005 - 22:38 #5
Der nok derude i andre lande, men ikke noget rigtigt på dansk.
jeg lytter gerne med her, da jeg er igang med nogle relationer der måske kunne sætte noget igang i den retning.
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
01. marts 2005 - 22:42 #6
Ja, jeg lytter ogås, men venter på at høre hvordan det er gået/går ??????
Avatar billede zarthax Nybegynder
11. juli 2005 - 17:31 #7
efter hvad jeg ved, er der ikke sket noget videre med idéen.
Jeg postede den blot fordi, jeg ikke selv er istand til at bygge det :)
Mangler faktisk nogen at kaste mine idéer i nakken på, og som vil gøre noget ved det, såfremt det viser sig at være rentabelt et eller andet sted...

//zarthax//