Avatar billede kfd Praktikant
17. februar 2005 - 15:20 Der er 8 kommentarer

Html design søges

Jeg vil høre omd er er en der vil være interesseret i at lave følgende:

Siden www.oddsforslag.dk

Det skal som titlen siger en side med oddsforslag og andet relaterende stof.

Siden skal have et flot design. En forside + ca. 5 undersider. Der skal laves et logo/kendetegn der går igen på siden.

Siden skal laves i html så jeg selv kan opdaterer og lave småændringer med en editor og derefter uploade siden.

Udover de 200 point er jeg selvfølgelig villig til at give et beløb for arbejdet.
Avatar billede weblex Nybegynder
17. februar 2005 - 15:33 #1
Jeg er interesseret i at give dig et tilbud på opgaven. Se evt. www.godgrafik.dk for referencer.

Kontakt mig på godgrafik(at)godgrafik.dk, hvis du er interesseret.
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2005 - 15:36 #2
Jeg vil også gerne, men du skal være opmærksom på at man ikke må udlove både point og penge.

Men du kan skrive til mig på osj@device.dk
Avatar billede izemate Nybegynder
17. februar 2005 - 17:51 #3
Jeg er interesseret i at give dig et tilbud.
kontakt mig på kontakt [ at ] media4 . dk

eller

http://media4.dk/kontakt.asp
Avatar billede stone Forsker
17. februar 2005 - 18:43 #4
)
her må ikke udloves penge udover point, så skulle du flytte dit spørgsmål til www.sharkforum.com.)
Avatar billede rangerbs Nybegynder
17. februar 2005 - 20:51 #5
Hej kfd

Jeg vil gerne lave et design til dig
kan kontaktes på TBC-strike@ofir.dk, dette er er også min msn.

Stone -> der må godt udloves penge sålænge der ikke også gives point..

mvh Ranger
Avatar billede rangerbs Nybegynder
17. februar 2005 - 21:34 #6
Hej igen..

Så har jeg lavet et udkast:
http://jeppedk.1go.dk/design.jpg

Jeg kan selvfølgelig godt lave noget helt andet, hvis det ikke hvor noget ligende du havde forestillet dig..

mvh Ranger
Ps: du kan f.eks. vise nogle sider du kan lide.
Avatar billede rangerbs Nybegynder
17. februar 2005 - 21:35 #7
hmm.. du kan ikke trykke videre på linket, men kopier linket ind i din søgelinje, så kommer det frem..

mvh Ranger
Avatar billede weblex Nybegynder
23. marts 2005 - 18:20 #8
kfd -> fandt du hvad du skulle bruge? Jeg hørte aldrig tilbage fra dig...