Avatar billede gadebarnet Nybegynder
16. februar 2005 - 23:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

task manager spørgsmål

2 spørgsmål.

1. Hvordan kan man slå task manager fra? (jeg har set at et eller andet tweak program kan, så det må være muligt.)

2. Hvordan skaber man en liste over alle kørende programmer ?
Avatar billede ahave Nybegynder
17. februar 2005 - 00:28 #1
Deet skal du gøre i gruop policy. Åbn gpedit.msc og led efter det her. Du skal bare huske på at det kun gælder for dine brugere af din lokale maaskine og ikke administratore.
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
17. februar 2005 - 02:31 #2
det ved jeg godt.... Det skulle jo gerne være fra vb.net :)
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
08. marts 2005 - 16:07 #3
lukker