Avatar billede bruger_pil Nybegynder
16. februar 2005 - 15:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl under runtime instal. på xp sp2

Følgende fejl opstår:

---------------------------
Visual Basic 6.0 Setup Toolkit
---------------------------
The Office System Pack cannot be installed on this system because it requires Windows NT 4.0 Service Pack 6 or later.
---------------------------
OK
---------------------------

Der installeres på XP med sp2 præinstalleret på en Dell optiplex gx 280.

På forhånd tak.
Avatar billede bruger_pil Nybegynder
16. februar 2005 - 16:46 #1
Kan man "installere" manuelt, ved at kopiere filer til rette lokation
Avatar billede bruger_pil Nybegynder
23. februar 2005 - 14:05 #2
I denne artikel omtaler MS problemet og anviser en workaround
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;837150