Avatar billede pwn Forsker
16. februar 2005 - 12:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

billede indsat i Word skal gemmes som selvstændig billedfil

Jeg har et billede (jpg) indsat i et Word-dokument. Hvordan får jeg trukket billedet ud og gemt som et billed.jpg fil?
Avatar billede reginho Nybegynder
16. februar 2005 - 13:03 #1
Du markerer billedet og trykker på ctrl + c eller bare vælger kopier fra rediger menuen. Så har du det i din udklipsholder og kan evt. smide det ind i et billed redigeringsprogram som photoshop. Her kan du så gemme billedet. alternativt kan du også bruge eet andet billedredigeringsprogram.
Avatar billede pwn Forsker
16. februar 2005 - 13:07 #2
Tak for hurtigt svar:-)
Avatar billede reginho Nybegynder
16. februar 2005 - 13:57 #3
Så lidt ;o)