Avatar billede supergris_en Nybegynder
15. februar 2005 - 20:22 Der er 1 løsning

Nogen forslag til indhold?

Jeg har lige købt www.vigtigt.dk, og vil gerne høre om nogen har nogen forslag til indholdet?

Først og fremmest vil jeg gerne høre om i kan li' designet?
Avatar billede domaz.dk Novice
16. februar 2005 - 16:37 #1
designet er fedt men har svært ved at få den til at passe med hvad siden hedder... det er ihvertfald slet ikk et sådan design jeg tænkte på da jeg hørte vigtig.dk...

den kunne f.eks. bruges til nogle "vigtige" nye nyheder om alt mulig computer-ting eller måske nyheder om cs-stats eller noget i den retning...