Avatar billede pesa Nybegynder
14. februar 2005 - 23:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Antal online brugere

Hej Eksperter

Prøv at kigge på antallet af online brugere ude til højre i skærmen og se hvor mange der er online.

Prøv nu at opdatere siden. Hvor mange er online nu? Prøv at opdatere en del gange. Pudsigt nok kommer der hele tiden flere ... Lige indtil et tidspunkt hvor antallet falder markant for så at stige igen.

Hmm...

Gad vide hvordan antallet af online brugere registreres?
Avatar billede plx Nybegynder
14. februar 2005 - 23:54 #1
Spørgsmålet har været oppe før. Svaret var vist, at det er Ekspertens søgemaskine der optræder som en masse brugere
Avatar billede pesa Nybegynder
14. februar 2005 - 23:58 #2
OK. Kan nu ikke lige umiddelbart finde det når jeg søger. Meget smart at have en funktion der viser antallet af online brugere når man selv tæller for flere ...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. februar 2005 - 12:30 #3
det er ikke ekspertens søgemaskine, men alle andre søge maskinener. Det hænder at f.eks google kigger forbi og så stiger antallet voldsomt et stykke tid.
Avatar billede pesa Nybegynder
16. februar 2005 - 10:18 #4
Okay, men alligevel ret stenet med en sådan funktion!

Lukkes.