Avatar billede webweaver Praktikant
14. februar 2005 - 21:50 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Banner pladser til salg

Hej læsere.

Jeg har nogle banner pladser ledige, som jeg ønsker at sælge ud i. I kan se sitet som bannerne kommer til at være på her: http://www.webweaver.dk

Som I kan se kan I købe reklame pladser i 2 størrelser. Samt der også er 2 stk. 468 x 60 pladser inde på forummet, hvor der er størst aktivitet.

Der står nogle priser, men dem skal I ikke regne med. De kan godt forhandles, men det snakker vi mere om via e-mail. Siden har har et ok besøgstal. Det kan I se på statistikken.

I kan kontakte mig her: http://www.webweaver.dk/kontakt.php

Ser frem til at høre fra Jer! :D

Mvh. Lasse Jensen
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
14. februar 2005 - 21:53 #1
Hvor mange besøgende har du igennemsnit om dagen, måneden
og hvor mange sidevisninger har du om dagen og måneden
Avatar billede webweaver Praktikant
14. februar 2005 - 23:08 #2
Nu har jeg ikke lige en ordentlig stat på sitet som overvåger disse data 100%, og den statistik jeg har, den er typisk nede lige nu. Nå men jeg kan godt nogle af tallene i hovedet. Hehe.. Sitet er stadig under udvikling, og derfor er der kun et gennemsnitlig besøgs-antal på +1500 stk. pr. måned ca. Nogle måneder lidt mere. Du kan selv regne ud hvad det er pr. dag. Men her på det sidste har der ca. været 100 besøg pr. dag. Det er ikke særlig meget, men som sagt siden er under udvikling, og det er også derfor banner pladserne ikke er specielt dyre! (Regn ikke nødvendigvis med de priser I ser) Antal side-visninger, kan jeg altså ikke lige huske i hovedet, men jeg ved det er højere en besøgstallet :P
Avatar billede cdc Novice
14. februar 2005 - 23:12 #3
Hvorfor får man denne beskæd:

Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
------------------------------------------
Apache/1.3.31 Server at www.webweaver.dk Port 80
Avatar billede webweaver Praktikant
14. februar 2005 - 23:20 #4
Det er fordi serveren som siden ligger på, lige er ved at få skiftet noget hardware ud. Det er en en-gangs proces. Naturligvis ikke noget som sker ofte. Men tingene i maskinen skal jo skiftes ud af og til, så den bliver endnu bedre! Hehe :P Og det bliver self. gjort nu her, hvor der er mindre besøgende.
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
15. februar 2005 - 11:07 #5
hvad koster så en banner øverst på forsiden ?
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
15. februar 2005 - 11:08 #6
jeg kommer fra www.home-maker.dk og kunne godt tænke mig en banner !
men hvad skal du have ?
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
15. februar 2005 - 11:09 #7
og hvad koster dem i forummet ?
Avatar billede webweaver Praktikant
15. februar 2005 - 12:28 #8
Lad os snakke videre over e-mail. Du sende mig en mail her: http://www.webweaver.dk/kontakt.php

Håber vi finder ud af noget. :D
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
15. februar 2005 - 12:50 #9
har sendt dig en mail :D
Avatar billede webweaver Praktikant
15. februar 2005 - 13:10 #10
Ok, helt fint :D
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
15. februar 2005 - 15:03 #11
har sendt dig et tilbud !
Avatar billede webweaver Praktikant
15. februar 2005 - 16:12 #12
Ok, hvis vi finder ud af noget, så får du point'ne. :P
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
15. februar 2005 - 17:54 #13
det håber jeg vi gør ;P
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
26. februar 2005 - 23:42 #14
Hvorfor kan det ikke forgå her så vi andre har en chance for at følge med ?
Avatar billede webweaver Praktikant
26. februar 2005 - 23:58 #15
Fordi det er da ikke til at ordne det hele herinde og give andre oplysninger og konto numre og så videre...? Men jeg kan så fortælle dig at de er solgt... Undtagen reklame pladsen på 125 x 125 under Sponsor. Den er stadig til salg.!
Avatar billede webweaver Praktikant
15. april 2005 - 11:02 #16
Afslutter tråden...
Avatar billede ixma Nybegynder
28. april 2005 - 18:49 #17
Utroligt hvis nogen slog til på det tilbud :-)
Avatar billede webweaver Praktikant
28. april 2005 - 21:30 #18
Hvorfor det?

Kan jeg så sige at der var...
Avatar billede ixma Nybegynder
28. april 2005 - 23:46 #19
"Nu har jeg ikke lige en ordentlig stat på sitet som overvåger disse data 100%, og den statistik jeg har, den er typisk nede lige nu. Nå men jeg kan godt nogle af tallene i hovedet. Hehe.."

- Fordi hvis jeg havde en butik og der kom en SÅ uforberedt sælger ind i den, så tror jeg sgu ikke jeg ville købe hos ham.

Og well, fordi dine besøgstal er så lave. Kender mange sites med 10, 20 og 50 gange så mange besøgende, som aldrig har solgt noget reklameplads - men okay, de er nok bare dårlige sælgere end dig :-)
Avatar billede webweaver Praktikant
28. april 2005 - 23:55 #20
Ja jeg er ikke ejer af verdens største site, og jeg ved ikke lige hvor høje besøgstal du har i hovedet, men Webweaver.dk ligger på mellem 50 - 90 unikke besøg pr. dag typisk i gennemsnit, så synes det er ok. Om jeg er en god sælger ved jeg ikke. Priserne er jo bare billgere hos mig. :p