Avatar billede herberth Juniormester
14. februar 2005 - 01:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Er dette en god ide?

Hej
Jeg har tænkt på om det ville være en god ide at udvikle et program således at ens site begynder at flimre efter 5 minutter og hvis brugeren så vil se mere skal vedkommende indbetale 20 kr eksempelvis - er det en ide - jeg er træt af at folk ikke vil betale en skid for at se kvalitetsindhold på nettet.
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. februar 2005 - 01:05 #1
For det første kommer det jo an på hvad dit indhold er.
Er det noget der let kan findes på nettet gratis?

Folk vil skam gerne betale for kvalitets indhold, men ikke hvis det kan fåes gratis ved en anden side.

Synes ikke ideen med at det begynder at flimre er specielt god, hvorfor ikke bare oplyse folk om hvad der er på siden, og så give dem mulighed for at få adgang til artikler/ eller indhold, ved at betale et beløb med kreditkort eller sms.
Avatar billede goaul Praktikant
14. februar 2005 - 03:30 #2
Hvorfor bruge krudt på flimren?
Lad folk opleve en appetitvækker af dine siders formåen, og vil de have mere må de have guldet frem, såhh ... helt enig med triple-x.
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
14. februar 2005 - 04:05 #3
flimren ville altid kunne omgåes :P

Medmindre du koder beskyttelse med serverside teknologi, så kan det altid omgåes.
Jeg mener også at triple-x har ret.
Avatar billede nse Nybegynder
15. februar 2005 - 16:00 #4
Jeg tilslutter mig også Triple-x's kommentar. Et utal af sites gør det som du beskriver lige bortset fra, at deres sites ikke flimrer. Fx. har næsten alle aviser et fåtal af deres artikler på deres hjemmeside, og vil du have mere eller læse hele artiklen må du betale.
Avatar billede tomb3 Nybegynder
16. februar 2005 - 13:55 #5
Flimren er ikke smart.
Tjek div. datingsites - Du kan modtage post, men vil du læse post, eller se folks billeder, må du betale.

Pisse smart system, og hvis indeholder er godt, og ikke kan fåes tilsvarende andet steds gratis, vil folk gerne betale.
Avatar billede nickern Nybegynder
22. marts 2005 - 11:05 #6
er enig med de andre
Avatar billede herberth Juniormester
23. maj 2005 - 23:17 #7
Tak for kommentarene - I er på forkant så jeg retter mig efter jeres mening - Tak
Lukker spørgsmålet
Avatar billede Syska Mester
24. maj 2005 - 08:17 #8
troede du sagde du lukkede :-)
Avatar billede Syska Mester
24. maj 2005 - 08:17 #9
ahh, det skulle jo ikke være svar
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. maj 2005 - 08:19 #10
smider et svar så fremt du mener jeg skal have del i point
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. maj 2005 - 08:19 #11
svar