Avatar billede maijen Nybegynder
12. februar 2005 - 10:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Datafil Klexlock hvad er det

Hej.
Når jeg besøger et bestemt site, ligger der bagefter en Data fil på skrivebordet... 'Klexlock' Datafil 4,00kb hvad F..... er det for en fyr ?
Avatar billede halifax Nybegynder
12. februar 2005 - 15:51 #1
En søgning med Google giver kun et hit fra en NL side (Holland), hvis du forstår det    :)
http://www.pcnavigator.nl/forum/index.php?action=printpage;board=13;threadid=81384

Så vidt jeg forstår, er det noget skrammel som KaZaa Lite er skyld i
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. februar 2005 - 16:04 #2
DU HAR sansynligvis uønsket 'snavs' på din spand:

Adaware:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#adaware

Spybot:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#spybot

Hent denne scanner:
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe
Inde i opsætningen sætter du den til at scanne alt
Kør scanneren.

Indtil en HiJackThis expert kommer så rul HiJackThis proceduren:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis
http://www.spywarefri.dk/hijackthis.man.htm

Ikke nødvendigvis mig der følger op..
Avatar billede maijen Nybegynder
14. februar 2005 - 01:26 #3
Hej.

Tak for anvisningerne...

Jeg er ved at hente den scanner du anbefaler, det også ok starter fint, men efter få min, er down loadningen helt i bund ??? det vil tage ca 3 timer at hente den scanner ...

Fredag fik jeg højere hastighed, har sagt ja tak til TDC tilbud...4x så hurtigt... men min pc har kørt ad helvedet til siden, jeg har Norman virus control og ad-aware SE personal som jeg kørte i aftes, det fandt kun en enkelt, hvilke jeg slettede...

Jeg ville så køre et scan med Norman, men fik da en fejlmelding... om at det ikke kunne gemmenføres pga. fejl...

For 3 uger siden indleverede jeg min pc for at få den renset for virus...

Den har kørt upåklagelig siden, dog har Norman ikke været som jeg kender det...

Jeg forsøgte først formater den, det gik også fint, men da jeg skulle inst. den demo-version af Norman fra XP-cd, gik noget skævt og Norman kunne ej inst. gjorte Dem i forretningen opmærksom derpå og afleverede samtidig min pruduktnøgle til norman så de kunne inst. hele programmet for mig...

Det blev en længere smører, men jeg er helt grøn ang. pc'er... altså på herrens mark men jeg er meget glad for den hjælp jeg får, har haft meget svært ved at logge på eksperten, det først lykkes nu !!!
Jeg opgiver at hente den scanner overførelseshastigheden er 1,54 kb/sek... PIV-PIV.
Er det virkelig nødvendigt at aflev der til rens igen ???
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. februar 2005 - 09:52 #4
Eller må du prøve i såkaldt [Fejlsikker tilstand] - TAST [F8] lige INDEN Windows starter op.
Derefter hente nævnte pakker - husk opdater.

Især HiJackThis pakken - direkte via:
http://danborg.org/spy/HJT/hijackthis.exe
Gem i en mappe for sig selv og kør programmet.
Den log som den viser skal du copy hele teksten herind...

(Velkendt procedure for mange eksperten herinde... så bare ta' det roligt...)
Avatar billede maijen Nybegynder
14. februar 2005 - 11:32 #5
Hej igen
Tak for melding, det vil jeg så prøve... Talte lige med TDC hotline. der er fejl på den central jeg køre under den høje hastighed kan centralen ikke klare ??? Så da han ikke kunne få den til at fungere trods gentagende forsøg, bad han mig vente til i morgen og så kontakte dem på ny...
Jeg vil prøve dit forslag nu...
Har printet siden ud, så kan det da ikk' gå helt galt...
Avatar billede maijen Nybegynder
17. februar 2005 - 08:17 #6
Hej igen.
Endelig normale tilstande... Det har vist sig at det er den central jeg kører fra ikke kunne/kan klare den høje hastighed jeg var sat op til...
Jeg vil nu alligevel følge din anvisning, så jeg er på sikker grund.
Majsmarken du skal have de 30 point, men også tak til Halifax. ja det var noget Kazza-lite skidt, men heldigvis ikke noget der har lavet noget revage...
Mange tak til jer...
Mai.
Avatar billede halifax Nybegynder
17. februar 2005 - 14:17 #7
Tak for din info. Spørgsmålet ændrede sig lidt undervejs fra den oprindelige klexlock datfil til dårlig downoad gr. fejl hos TDC. Godt det kører for dig igen.  :)
Noget tyder på du er ret ny som både pc-bruger og eksperten-bruger, men du skal være velkommen en anden gang, hvis du har et spørgsmål.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
17. februar 2005 - 17:41 #8
ping...
Avatar billede maijen Nybegynder
18. februar 2005 - 03:24 #9
Ja, du har ret jeg er meget ny bruger af både pc og Eksperten... Glad for at kunne komme på site... og ja jeg finder nok ud af at bruge site bedre efterhånden...
Undskyld der blev blandet lidt sammen...