Avatar billede labama Nybegynder
12. februar 2005 - 01:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Når man laver et hyperLinks

Hey

Når jeg laver et hyberlink ud af en tekst jeg har overstreget farver den teksten blå og understreger den selv :-( hvordan ændre jeg det....? har prøvet og prøvet og læst men ka ski ikk finde ud af det
Avatar billede levich Nybegynder
12. februar 2005 - 02:38 #1
I menuen vælger du modify -> page properties. Her kan du ændre farverne.
Avatar billede levich Nybegynder
12. februar 2005 - 02:42 #2
Hvis det skal være lidt mere avanceret: http://www.echoecho.com/csslinks.htm
Avatar billede labama Nybegynder
12. februar 2005 - 02:52 #3
Hmmm det har jeg prøvet den vil ikke... linket er stadig blåt med understreg ???
Avatar billede levich Nybegynder
12. februar 2005 - 09:21 #4
Har du styr på alle punkterne under modify -> page properties?
Avatar billede levich Nybegynder
12. februar 2005 - 09:23 #5
Har du løst det her: http://www.eksperten.dk/spm/589019?
Avatar billede labama Nybegynder
12. februar 2005 - 12:55 #6
Så var den der levich..... det var under links i page properties...tak !
Og jo jeg maser stadig med det andet spørgsmål.....skriver lidt mere info senere