Avatar billede cholm Nybegynder
11. februar 2005 - 19:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Se om brugere gemmer billeder

Hej,

Kan man på en webserver se om brugerne gemmer de billeder som ligger på et givent site. Med gemmer mener jeg at højreklikke og "Gem billede som" ?

Det er til en "foreningsside" hvor der er nogle billeder som brugerne frit kan gemme, men det kunne være sjovt at se hvilke der "sælger bedst".

/cholm
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. februar 2005 - 19:13 #1
Man kan ikke se forskel på om billedet vises i en browser eller gemmes hos brugeren. Det er reelt det samme der sker.

Du kan tilføje et link, "Gem billede", som du så registrerer på, og så vil mange nok
bruge det, men de kan ligesågodt højreklikke, eller noget andet.
Avatar billede cholm Nybegynder
19. december 2005 - 12:23 #2
Erik >>> Venligst læg svar.

/cholm
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. december 2005 - 14:06 #3
Jeg samler slet ikke på point, tak. Svar selv, accepter eget svar.
Avatar billede cholm Nybegynder
19. december 2005 - 14:19 #4
Prisværdig holdning - Tak for hjælpen.

/cholm