Avatar billede morten66 Nybegynder
11. februar 2005 - 13:37 Der er 5 kommentarer

Hvor gemmer indbakken sig ?

Newbie-spørgsmål.

Jeg skal skifte computer og vil gerne have mine mails fra indbakken med over i den nye computer.

Hvordan gør man dette ?

Ligger de på C-drevet og i så fald hvor ligger de ?
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
11. februar 2005 - 13:46 #1
Menuen 'Filer' -> 'Eksporter' -> 'Meddelelser' - og så følg guiden. (Og det samme med dti adressekartotke) Når du skal have det ind igen, importer...
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
11. februar 2005 - 13:50 #2
Funktioner -> Indstillinger -> vedligeholdelse -> Lagringsmappe

Tag en kopi af alle filer der ligger i denne mappe....

På den nye computer finder du igen lagringsmappen, og kopierer filerne ind
Avatar billede ierikk Nybegynder
11. februar 2005 - 15:14 #3
http://www.arlet.dk/  gå ind her under tips og trick
der er en rigtig god vejl
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
11. februar 2005 - 16:26 #4
Sorry - kiggede lige på denne her igen! Det var jo Outlook Express - så virker mit forslag ikke (det er til selve Outlook).

Jeg har med held tidligere anvendt, at oprette en mappe og så trække (ikke kopiere v.h.a. menu linie eller genvejstaster) alle mine mails over i mappen. De bliver så oprettet med extension *.msg og kan efterfølgende let kopieres ind på samme måde når man har reinstalleret OE. Sweet but simple.
Avatar billede ierikk Nybegynder
11. februar 2005 - 18:05 #5
vejl hos arlet virker fint
jeg har brugt den idag til at flytte adresser mm over på den bærbar