Avatar billede polle16 Nybegynder
10. februar 2005 - 13:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Epson Stylus Color 660 Problem

Hej har en gammel Epson Stylus Color 660 problem.

Når jeg prøver på at printe kommer der bare blanke sider ud?

Lige skiftet patroner i den og prøvet 10 - 20 gange, de sidste forsøg har der kommet sådan lidt sort streger men man kan ikke se hvad der står.

Skal den renses? eller bare køres nogle pr gange?

Blir glad hvis en har prøvede det samme eller ved hvordan dette skal laves :)

Kasper
Avatar billede aros Nybegynder
10. februar 2005 - 14:37 #1
Jeg kender ikke lige denne model, men jeg ved at ved andre epson printere, skal de renses, hver gang man skifter patron, dette gøres fra driveren (eller medfølgende program)
ellers prøv at ringe til epsons teknisk support tlf. 70279273
de kan klare (næsten) alt
Avatar billede polle16 Nybegynder
10. februar 2005 - 15:32 #2
Takker gider du ikke lige give et svar på svaret.

så jeg kan give dig points ;)
Avatar billede aros Nybegynder
10. februar 2005 - 17:02 #3
svar :o)