Avatar billede speder Nybegynder
10. februar 2005 - 08:56 Der er 7 kommentarer

Køb af ny PC

Hej

Jeg skal have købt en ny PC til en ven som ikke har det store forstand på hardware (det har jeg heller ikke specielt). Hvad skal jeg anbefale. Han bruger sin PC meget til at spille, også over netværk, internet.

Har i kendskab til nogle supertilbud eller hvad skal man overveje?

Takker,

Søren
Avatar billede egidiussen Nybegynder
10. februar 2005 - 10:50 #1
Jeg vil anbefale at du selv sammensætter (i samarbejde med os) en computer på shg.dk.
Der findes også andre steder på nettet hvor man selv kan sammensætte en computer.
Avatar billede petruss Nybegynder
10. februar 2005 - 11:02 #2
Du skal sørge for at finde en forhandler som også findes om et halvt år og så få ham til at sætte en sammen efter dine anvisninger, derved sidder du ikke med sorteper når der er noget der ikke virker. Når der skal spilles skal der være et ordentligt grafikkort og en god lyd, godt med ram og plads på harddisken. Det kan du købe for ca 5-6000 hvis du kan genbruge skærm, tastatur og mus fra den gamle.
Bor du i hovedstadsområdet har jeg et sted jeg kan anbefale.
Avatar billede speder Nybegynder
10. februar 2005 - 11:16 #3
Jeg har lige netop 6000 men skulle gerne have skærm, mus, tastatur med i den pris. Kunne i tænke jer at komme med et forslag til konfiguration?
Avatar billede speder Nybegynder
10. februar 2005 - 11:17 #4
Og jeg bor i hovedstadsområdet.
Avatar billede petruss Nybegynder
10. februar 2005 - 11:28 #5
Jeg har for ikke så længe siden købt en til 7500 hvor det hele var med (bla. dvd brænder) men det er jo selvfølgelig ikke 6000 :-)
Avatar billede wood_elf Nybegynder
19. marts 2005 - 12:57 #6
Kan denne bruges:?
2800+ AMD Sempron
512mb DDR RAM pc3200
120gb Seagate harddisk
15'' CRT Skærm
MS intelli 4.0 optical mouse (den næstbedste mus til dato, efter Logitech mx1000)
Black 2nd edition Icemat (Sort glasmusemåtte... 300x250 mm)
Hvidt kabinet med usb-stik i front
Headset
Dvd-drev
Dvd-brænder
Incl. 50 brandbare dvd-skiver og covere
Af spil er der: GTA 2, Need for Speed Underground 2, Elasto Mania, Need for Speed Underground,
Warcraft III: Frozen Throne, Warcraft III: Reign of Chaos, Half-life 2, Counter-Strike: Source, Counter-Strike: 1.6, Ghost Recon: Desert Siege og Iron Storm.

//Wood_elf
Avatar billede wood_elf Nybegynder
19. marts 2005 - 12:58 #7
Havde regnet med ca. 5000 kr.