Avatar billede martinus8 Nybegynder
09. februar 2005 - 12:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nokia 6630 hjælp!

Er der en der ved hvordan manm indstiler kameraet til at tage billeder af en selv?
Den kan jo tage billeder begge veje.
Men hvordan gør jeg det så man kan tage et billede mod sig selv?
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2005 - 12:34 #1
Hvad siger din bruger mannual ?
Avatar billede martinus8 Nybegynder
12. februar 2005 - 02:58 #2
Hvis jeg havde en ville jeg ikke bruge tid på at spørge herinde.
Har set efter på nettet på nokia.dk men fandt intet.

Manual er kun med 1 n.
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 03:06 #3
ja det ved jeg, men tastefejl sker, og du må have fået løst dit problem siden du har lukket spørgsmålet.