Avatar billede labama Nybegynder
07. februar 2005 - 23:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Flytning af billeder

Hey
Det virker som om at alm billeder sidder fast på "gitterlinier" samt teks man kan ikke flytte rundt på det på samme måde som f.eks word dokument.... ? er det noget man kan slå fra
Kan ikke finde noget om det i nogen bøger syns jeg
Avatar billede miss-g Seniormester
08. februar 2005 - 00:58 #1
Har ikke hørt om gitterlinier i DW, og bruger selv programmet meget.

Tror du ikke bare det er alm. html orden? Eller hvis du laver din side i tabeller så bliver tingene inde i celler?

Du kan jo evt. brug layers og putte indhold i dem - de er til at flytte rundt som det passer dig.
Avatar billede miss-g Seniormester
08. februar 2005 - 00:58 #2
Måske kan word eksportere som html dokument....prøv at tjekke det...
Avatar billede labama Nybegynder
08. februar 2005 - 01:09 #3
Hmmm det var en mulighed med tabeller....og det virker faktisk :-) tak
Hva med link til mail ? se f.eks på min side www.kp-rallyteam.dk nede i bunden er et link til min mail.....men den åbner ikke outlook....?? ved du hvorfor
Avatar billede olebole Juniormester
08. februar 2005 - 01:25 #4
<ole>

<a href="mailto:rallybetty@sol.dk">Lars Petersen</a>

/mvh
</bole>
Avatar billede labama Nybegynder
08. februar 2005 - 17:01 #5
olebole : det er kun det i midten jeg skal bruge ikk ?
Avatar billede miss-g Seniormester
08. februar 2005 - 20:02 #6
Ja, du markerer det som skal være dit link, og så skriver du

mailto:rallybetty@sol.dk

i LINK på properties-paletten (eller sætter olebole´s linie direkte ind i koden).
Avatar billede miss-g Seniormester
09. februar 2005 - 21:54 #7
Lægger da lige et svar eftersom du blev klogere *S*
Avatar billede labama Nybegynder
11. februar 2005 - 13:54 #8
ja nu var Miss-g klar med det første spørgsmål, og det andet kom lidt efter så derfor giver jeg miss-g points
men tak afligevel olebole :-)
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
11. februar 2005 - 13:59 #9