Avatar billede aspnoob Nybegynder
07. februar 2005 - 21:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ASPPOP3, hvordan?

Hej,

Jeg har sidder og leger med komponentet ASPPOP3, men kan ikke rigtig se mig ud af hvordan jeg kan hente attachments eller sende mails med attachments ... jeg har prøvet mig frem dog uden held ... håber der er en venlig sjæl som kan hjælpe mig.

Det er kun lykkedes mig at finde et eks. på nettet som indeholde en mulighed for at hente attachments men det virkede ikke på min server da den anvendte nogle komponenter som jeg ikke har.

Jeg har følgende komponenter til rådighed:

• AspMAIL
• AspPOP3
• AspHTTP
• AspDNS
• AspIMAGE
• w3 JMail
• w3 Sockets
• aspSmartUpload
• AspUPLOAD
• AspXUpload
• AspJpeg
• AspPDF

Håber der er nogle som kan hjælpe.
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. februar 2005 - 21:20 #1
Bruger selv dimac. Og her er et eksempel.
http://www.dimac.net/
Kik under eksempel og attachment
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. februar 2005 - 21:22 #2
Og det er selvfölgelig jmail ;)
Det kräver at man uploader til serveren först, men du har jo uploadkomponenter. Det bliver gjordt on the fly, så det er ikke flere moment du skal have gang i.
Avatar billede aspnoob Nybegynder
07. februar 2005 - 23:00 #3
Cool...

Det er nu lykkedes mig at få den til at hente dem ned på serveren, men er det ikke muligt at hente dem direkte fra mailserveren uden at lægge dem ned på min egen server først?
Avatar billede aspnoob Nybegynder
08. februar 2005 - 00:16 #4
Fandt en løsning... :)

Smid et svar så deler vi :)
Avatar billede aspnoob Nybegynder
08. februar 2005 - 17:11 #5
Nå sig til hvis du vil have point så finder vi ud af det ... lukker
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. februar 2005 - 17:26 #6
Öv, kom for sent.
Avatar billede aspnoob Nybegynder
08. februar 2005 - 19:45 #7
Hey michael_stim point her ...

http://www.eksperten.dk/spm/589077