Avatar billede prodoc Nybegynder
07. februar 2005 - 20:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bannere spørger om Login

Hej coAdmin, hver gang jeg loader en side på eksperten, så kommer der en login boks op hvori jeg skal skrive et brugernavn og et kodeord.... et sådant har jeg self ikke så jeg trykker annuller, hvorefter der så kommer en "du har ikke tilladelse til at se denne side.... (altså i de frames hvor der skulle være bannere???? hvordan kan det være????
Avatar billede sjh Nybegynder
26. februar 2005 - 23:41 #1
Det er ikke meget eksperten har styr på.. ikke engang at give dig en lille kommentar :D
Avatar billede prodoc Nybegynder
27. februar 2005 - 00:14 #2
Heh... åbenbart ikke, men det virker nu... mærkeligt nok... så måske har de fixet det, men bare glemt at fortælle mig det... ellers er det bare et vidunder.. :)