Avatar billede bryanflanigan Nybegynder
07. februar 2005 - 17:40 Der er 2 kommentarer

Kan ikke afspille online radio efter Service Pack 2 installering?

Hej eksperter!

Installerede for nogen tid siden SP2, og siden har jeg ikke kunnet høre onlineradio??? Hvad faen kan det skyldes?

Jeg bruger som oftest dr.dk's radio, og den starter også fint nok op, men der kommer bare ingen lyd???

Håber nogen kan hjælpe, da cdsamlingen snart er hørt igennem? ;-)
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
07. februar 2005 - 17:42 #1
Hmm det lyder som en blokering af et objekt..!
Det gør SP2 meget i ;) altså blokere scripts osv....

Kommer der et active-x opbject frem i toppen af online-radio vinduet? Hvis så, så tryk på den og giv den lov til at køre objektet..!
Avatar billede bryanflanigan Nybegynder
09. februar 2005 - 15:51 #2
Nej, desværre ingen scripts??