Avatar billede optical Nybegynder
07. februar 2005 - 16:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min Umiddelbare reaktion var: hmp?!

når jeg ser noget som dette (følg pilene) www.fo.person.dk/w00t.JPG - undrer jeg mig over hvad Sørensen det skal symboliserer - er det mit dårlige boldøje der ´får sit indpas. Eller er det bare sat der, for at man skal tænke over hvorfor det er det? og huske på det! og få dig til at drømme om det! Så der tilsidst ikke vil være andre alternativer til Windows Media Player?!

Det ville gøre mit liv lettere at vide hva' www.fo.person.dk/w00t.JPG symboliserer -

//optical ;D
Avatar billede xz619 Nybegynder
07. februar 2005 - 17:01 #1
HAHAH! FEDT! :)

jeg har sgu tit tænkt på det samme - jeg lytter :P
Avatar billede sorenbs Nybegynder
07. februar 2005 - 17:05 #2
Man burde nok sende en mail til Microsoft og spørge dem, men sidst jeg prøvede at kontakte dem, endte det i serviceaftaler og alenlange formulare, og hvad fik jeg ud af det: og jeg citere "Det kan vi desvære ikke hjælpe dig med"

Og fik man endeligt fat på nogen, ville de sikkert heller ikke vide hvad det var.
Avatar billede belle Nybegynder
07. februar 2005 - 21:58 #3
mit helt eget bud:
de 2 linier på venstre side af boxen symbolisere hhv. lyd og video ind, selve boxen er codecet/computeren der decoder lyd/video og linien på højre side sende det afkodede signal videre til playeren der er symboliseret i pilen/trekanten

hva sir i så :D
Avatar billede optical Nybegynder
08. februar 2005 - 14:25 #4
det må jeg sige - det lyder rigtigt, og giver en eller anden afart af mening :) - smider du lige et svar?
Avatar billede optical Nybegynder
08. februar 2005 - 15:51 #5
nu har jeg så lige et tillægs spørgsmål. Når jeg ser en video, dvs. alle de videoer jeg har, har jeg PRÆSIST det samme icon - og hvis boxen symboliserer codecet, bruges der så samme codec, eller hva'?
Avatar billede belle Nybegynder
08. februar 2005 - 16:37 #6
Jeg tror ikke der er forskel på selve box billedet så mit svar til tillægsspørgsmålet på være nej. Og husk så at det ikke er den endegyldige sandhed men bare MIN fortolkning af det icon ;)