Avatar billede askhoej Praktikant
07. februar 2005 - 15:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Webmastere/partnere søges

Hej

Jeg søger webmastere/partnere til en international fodboldside (www.gfdb.com). Jeg har de sidste par måneder kodet på sitet, det tilhørende administrationssystem og optimeret det til diverse søgemaskiner. Jeg har en lang række ideer som jeg godt kunne tænke mig at lave og kan også sagtens kode dem, men jeg mangler lidt flere hænder til at få dem realiseret ordenligt. Derfor søger jeg folk som enten kan lave design (photoshop + flash), initiativtagere, SEO'er, fodboldtosser, betting-eksperter og andet godt folk - så længe du mener at du vil kunne tilføre projektet noget!

Lyder ovenstående bare lidt spændende og kunne du tænke dig at være med eller høre med, så smid en mail på: askhoej@hotmail.com (email og msn)

/askhoej
Avatar billede punnishment Nybegynder
07. februar 2005 - 16:03 #1
hej askhoej.. dit projekt ser lovende ud. Jeg kunne muligvis godt have interesse i at være en del af teamet, men først vil jeg gerne have lidt mere information.

du kan kontakte mig på: invipun@hotmail.com
Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om dit mål med projektek og de økonomiske aspekter i projektet.
Avatar billede askhoej Praktikant
07. februar 2005 - 16:09 #2
punnishment> det lyder godt - jeg har dig vist allerede på msn fra en tidligere kontakt, lad os skrive nærmere der.