Avatar billede teamkingpass Nybegynder
07. februar 2005 - 13:38 Der er 4 kommentarer

recovery af data efter formatering

Hej.
Da jeg formaterede computeren for ca. 2 uger siden kom jeg til at slette en fil jeg desvære skulle gemme. Filen er et excel dokument, og jeg benytter windows 2000 på en ntfs partition. Jeg håber der er nogen som kender et program som kan genskabe filen..
Avatar billede kalp Novice
07. februar 2005 - 13:43 #1
http://www.eksperten.dk/spm/587465

Her hjalp jeg en hvor det lykkedes
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. februar 2005 - 14:35 #2
Forudsat at den position filen lå på ikke er overskrevet vil www.recover98.com kunne hjælpe. Demo versionen kan vise om filen kan reddes. Den fulde version kan så redde filen, mod betaling.
Avatar billede teamkingpass Nybegynder
10. februar 2005 - 20:31 #3
Efter at have prøvet de programmer som i har andbefalet i denne tråd, og tråden som kalp linker til, kan jeg konkludere at ingen af dem virkede. Jeg har ikke fundet min fil. Men tak for hjælpen..
Avatar billede kalp Novice
10. februar 2005 - 20:32 #4
teamkingpass>> Det er heller ikke altid der er så meget at gøre desværre. Hvilket jeg også nævner over for spørgeren i den anden tråd. Blev også overrasket over han fik en del tilbage.