Avatar billede jedip Nybegynder
05. februar 2005 - 18:53 Der er 1 kommentar

Jeg kan ikke få mit DirectX9 til at fungere til Rollercoaster3

Jeg har prøvet at installere Rollercoaster Tycoon 3 og for at få spillet til at fungere skal jeg ha installeret DirectX9. Det har jeg så gjort, programmet og spillet installerer uden fejl. Men når jeg skal åbne spillet kommer der en boks der siger:

DirectX9 not found

Jeg har prøvet at slette begge og installere dem igen, det virker ikke.
Hvad kan det skyldes? Og hvad kan jeg gøre ved det?
Avatar billede leif Seniormester
23. februar 2005 - 22:37 #1
Lånt fra thesurfer (Modificeret):
Sig mig lige engang.. kan folk ikke læse mere? :-)
I den orange boks står der: Anmeld fejl i Eksperten systemet her

Det her har ikke noget med Eksperten.dk at gøre..

Du flytter et spm ved at:
1) lægge et svar
2) markere dit navn  <-- MEGET VIGTIGT!!
3) klikke på Accepter-knappen

Husk at check om dit svar er accepteret, inden du går videre.

- Hvis alt er i orden, opretter du samme spm, bare i den rette kategori.
- Læg et link i dette spm, der peger på det nye spm, så folk kan finde det.

PS: Læs de orange bokse.. de fortæller dig vigtige ting.. det er derfor at de er orange..