Avatar billede zibling Nybegynder
22. marts 2001 - 15:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Word igen !

Har nu ordnet al kommunikation til fra min applikation til word, men er ude af stand til at gennemskue hvordan jeg lukker Word ned efter brug fra VB.

Any ideas ?
Avatar billede moses Praktikant
22. marts 2001 - 15:16 #1
Du sætter alle dine Objects til Nothing !!!
Avatar billede zibling Nybegynder
22. marts 2001 - 15:31 #2
Tak igen !
Avatar billede moses Praktikant
22. marts 2001 - 15:38 #3
S\'GO
Avatar billede nerøs Nybegynder
22. marts 2001 - 18:29 #4
Jeg er nu ikke sikker på at det lukker word, det kapper blot forbindelsen. (Prøv at taste ctrl alt del: den er stadig på listen over kørende programmer

Det er nødvendigt at bruge word.application.Quit metoden.
Avatar billede zibling Nybegynder
22. marts 2001 - 22:17 #5
Det fandt jeg ud af, men alligevel var Moses (med de 10 bud:-) lidt rigtigt på den !

Avatar billede moses Praktikant
23. marts 2001 - 08:12 #6
Hvis du har gjort noget ud over det, som jeg foreslog, bør du lige skrive det ind her, så andre også har løsnigen.

Tak for point\'ene  ;-)
Avatar billede moses Praktikant
23. marts 2001 - 08:15 #7
Hvis du har gjort noget ud over det, som jeg foreslog, bør du lige skrive det ind her, så andre også har løsnigen.

Tak for point\'ene  ;-)
Avatar billede moses Praktikant
23. marts 2001 - 08:16 #8
FLOT !!
4 gange sendte jeg - og ingen af gangene kom der nogen tekst på eksperten.
Så trykker jeg 2 gange mere  i ren arrigskab og ... så kommer det dælme 2 gangen !?!?!

God weekend !!