Avatar billede kalp Novice
03. februar 2005 - 10:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

379 fejl på E

Ja eller hvor mange fejl der nu er på eksperten hehe..

Her er en til.... "Nyeste indlæg, spm" altså nyeste indlæg i spørgsmål jeg deltager i fungere rimelig dårligt!

Det bør vil fungere ligesom nyeste indlæg hvor den opdateres løbende.. men det gør den ikke! hos mig i hvertfald. Den opdatere virkelig dårligt og man kan da slet ikke stole på den fungere som den skal.

Ville ellers gerne bruge den på de computere jeg ikke kan tjekke min post på.
Avatar billede kalp Novice
03. februar 2005 - 10:41 #1
Så kan jeg vel lukke igen... går ud fra der er blevet sendt en mail afsted angående dette spørgsmål til Dem som abonnere på katagorien
Avatar billede snowball Novice
03. februar 2005 - 10:48 #2
Det er som sådan ikke en fejl. Det er med vilje lavet sådan så listerne ude i siderne bliver opdateret med nogle minutters mellemrum, for det er et alt for stort pres på databasen at gøre det real time!
Avatar billede kalp Novice
03. februar 2005 - 10:57 #3
Den normale.. "Nyeste indlæg" køre næsten realltime... siger du at de har en vatpik server? hehe joke:)