Avatar billede sonne Nybegynder
02. februar 2005 - 20:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

2 navigationspaneler

Jeg kan ikke få det til at virke....
her er mit problem
home.worldonline.dk/bph/web
jeg har et navigationspanel siddene lodret i en fælles kant til venstre og den virker langt om længe, men den i toppen til højre, den vil bare ikke det jeg vil ha' den til.

Det er meningen at den skal være synlig på alle sider og panelet til venstre skal også ses på alle siderne.

jeg har lavet to illustrationer til hjælp for forståelsen.

en screendump fra panelvisning i fp2003
www.120353.dk/navpanel2feb.jpg

og en skitse hvoe de to navigationspaneler kan ses i forhold til de skiftene hjemmesider.
www.120353.dk/bph2feb.jpg
Avatar billede sonne Nybegynder
02. februar 2005 - 23:29 #1
jeg har leget lidt for at forsøge at lære og forstå #?!!!
http://home.worldonline.dk/bph/web2/index.htm
men nu er der "kun" en fra hver menu som fungerer som jeg ønsker:
det er "Køkken" i venstre-menu og
"Vejleder" i højre-top-menuen.

Det forstår jeg ikke - de der navigationsmenuer skulle jo være i "fælles kanter" og derfor virke ens ligegyldigt hvilken side der blev vist.

;-) måske kunne man li'så godt interessere sig for politik ???
Avatar billede sonne Nybegynder
04. februar 2005 - 14:15 #2
nåå - week-enden skal bruges på andet en HTML og FrontPage

- jeg må nok bare vælge en Frame løsning ....
Avatar billede sonne Nybegynder
17. februar 2005 - 14:49 #3
det er lykkedes at få to paneler til at fungere - Jeg ved ikke hvorfor, men nu virker det.
fortsat go´ da´