Avatar billede thuemoes Nybegynder
01. februar 2005 - 20:24 Der er 1 kommentar

GoLive: Problem med site-oversigten

Jeg sidder i øjeblikket og lavet et site til en band. Men somme tider når jeg åbner sitet inde fra GoLive, så kan jeg se alle filerne på ftp-serveren, men ikke på mit lokaldrev. Dette sker vilkårligt, mens jeg er i gang med arbejde på sitet og lader sig ikke ændre tilbage.

Jeg kan få adgang til filerne ved at trykke på mappe-ikonet i øverste venstre, som så åbner et lokal-browser vindue, men det er stort set umuligt at opdatere eller arbejde på sitet, da alle filer jeg ønsker at flytte ud på serveren får en lokal sti. Desuden har man allerede mistet overblikket.

Er der andre som har oplevet dette problem i GoLive?
Avatar billede spe Nybegynder
01. februar 2005 - 21:45 #1
Ja, jeg oplever jævnligt samme type problem. Men ikke fundet løsningen andet end at sørge for at hente seneste opdateringer. Det minsker problemet men fjerner det ikke, er min erfaring.

I et par tilfælde har jeg haft succes med at lave et nyt site udfra det "gamle" ved at vælg New Site->Import from folder og så bruge det nye site.