Avatar billede fun22 Nybegynder
31. januar 2005 - 19:16 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Hvad kan jeg få få dette system?

Hej

Vi er nogen stykker der har lavet et komplet website for en, som så bare har vendt os ryggen efter vi har lavet det færdigt.

Nu har vi jo brugt lang tid på at lave den og vi blev jo lovet penge men fik dem aldrig. Så nu er jeg interesseret i at se hvad den vil kunne sælges for.

Det skal dog lige siges at siden er UDEN det design som er der nu, da designeren har taget det til brug et andet sted. Så det er udelukkende funktionaliteten der skal sælges..

Designet kan udskiftet ved at rettet i enkelte filer som styre alt design.

Siden ligger til fremvisning her:
http://fixide.jtponline.dk/

I kan bruge test som både brugernavn og password...

Admin modulet kan i se hvis i først logger ind med overstående oplysninger og så går til:
http://fixide.jtponline.dk/admin

Ser frem til at høre jeres bud.

På forhånd tak..

Mvh
Jesper
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2005 - 19:51 #1
Når jeg prøver at logge ind:

Response object error 'ASP 0158 : 80004005'

Missing URL

/bruger/login.asp, line 60

A URL is required.
Avatar billede fun22 Nybegynder
31. januar 2005 - 19:57 #2
Så prøv lige igen..
Avatar billede mjl Nybegynder
31. januar 2005 - 20:07 #3
Man kan jo ikke logge ind....
Avatar billede mjl Nybegynder
31. januar 2005 - 20:07 #4
Kr. 5,50 så...
Avatar billede mjl Nybegynder
31. januar 2005 - 20:08 #5
Siden kan ikke vises
Der er problemer med den side, du prøver at åbne, og den kan ikke vises.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Åbn hjemmesiden fixide.jtponline.dk, og søg efter hyperlinks, der fører til de ønskede oplysninger.
Klik på knappen  Opdater, eller prøv igen senere.

Klik på  Søg for at søge efter oplysninger på Internettet.
Du kan også se en liste over relaterede websteder.

HTTP 500 - Intern serverfejl
Internet Explorer
Avatar billede fun22 Nybegynder
31. januar 2005 - 20:10 #6
nu skulle det virke... det er lige det når den skal op et midlertidig sted.. så er der jo lige nogen ting der skal rettes til...
Avatar billede cyperjoe Nybegynder
31. januar 2005 - 20:12 #7
hm, det en fin side ikke noget on det, men ikke for at kritisere den, men det lidt synd at når man markere "Håndværker guide" og "søg" i den grå menu, så hopper hele siden ca. 2mm ned, ved ikke om det kun er på min den gør det.. men ellers, mega fed side, men jeg har dog ikke intensioner om at købe den, har ikke noget at bruge en ny side til lige nu...
Avatar billede fun22 Nybegynder
31. januar 2005 - 20:15 #8
Ja det ved jeg godt men har ikke kunnet finde fejlen da jeg ikke er så meget inde i javascript...
Har heller ikke sat den til salg endnu.. Det er mere det hvad ville du gi for den HVIS du skulle købe den...
Avatar billede stone Forsker
31. januar 2005 - 20:29 #9
en rigtig flot side, lige en kommentar til dropdown tror problemet kan løset ved at
gøre formateringen den samme når man hover over, selve menuen er nød til at ændre sig efter størrelsen på teksten derved ses det som om at menuen hopper.
Avatar billede fun22 Nybegynder
01. februar 2005 - 12:31 #10
det er ikke så meget hvad i syntes om den.. Dor den skal jo sælges uden det design der er der nu.. Det er mere hvad i mener jeg kan få for alt funktionaliteten?
Avatar billede stone Forsker
01. februar 2005 - 13:49 #11
tror ikke du kan få meget når det kun er kodningen, mange som skal bruge netop de funktioner du har i din kodning kan man cut and paste fra andre sider og med lidt tilretning få kodningen gratis.Mange gange er det grafikken der koster hvis den er flot og original.
Avatar billede fun22 Nybegynder
01. februar 2005 - 14:04 #12
Det siger jeg heller ikke.. Det er mere det det hele er kodet sammen, og databasen er lavet (Mysql) der er admin system osv. Så det er bare et design man så skal have lavet foruden.. Ellers er alt der jo.

Så det er bare sådan hvor meget det ca vil kunne sælges for...
Avatar billede procept Nybegynder
03. februar 2005 - 20:34 #13
Der er jo ingen billeder der virker !
Avatar billede procept Nybegynder
03. februar 2005 - 20:36 #14
Hvad med følgende fejl :
-------------------------------------
error '80020009'

/bruger/indstillinger.asp, line 73
------------------------------------
Avatar billede fun22 Nybegynder
03. februar 2005 - 20:42 #15
billederne følger jo ikke med.. vi har ikke rettigheder til at vise dem da det er billeder til brug i artikler..

fra f.eks bosch...

Hvor går du ind når du får den fejl?
Avatar billede procept Nybegynder
03. februar 2005 - 20:43 #16
Stone --> Helt enig ! Eller få det på eksperten.dk !
Avatar billede procept Nybegynder
03. februar 2005 - 20:46 #17
Før du kan forvente at sælge et produkt som dette ASP-rod, må du nok teste systemet....optimere....teste....og være 110% sikker på at alt virker ! Jeg og mange andre ville nok blive meget skuffet, hvis man havde betalt for dette.
Avatar billede fun22 Nybegynder
05. marts 2005 - 20:44 #18
lukker... Takker for jeres kommentare..