Avatar billede ajh87 Nybegynder
29. januar 2005 - 12:46 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Digitalt kort spil

Jeg skal bruge et helt sæt spille kort DIGITALT selvfølgelig...

Kort:
- Es til Konge af alle 3 kulør' (52 kort)
- Bagside og Joker (2 kort)

Altså i alt skal jeg bruge 54 kort...
Jeg håber på der er en der vil lave det til mig da jeg meget gerne vil lave et gratis Texas Hold'Em spil at ligge ud på nettet...

Personen der laver dette for naturligvis "kredit" i form af navn i spillet når det starter op...

De skal være 60*85 pixels...

Mvh
Anders
Avatar billede ajh87 Nybegynder
29. januar 2005 - 12:47 #1
p.s.: jeg kan ikke bruge Microsoft Cards.dll!!
Avatar billede ajh87 Nybegynder
29. januar 2005 - 12:48 #2
der behøves ikke være billede på billedkortene - bare der er et symbol for kuløren så...
De andre kort skal der bare være et icon for kuløren for et es og to for en to'er osv... ligesom almindelige kort...
Avatar billede weblex Nybegynder
29. januar 2005 - 13:10 #3
Kan du bruge noget i stil med dette (lynhurtigt forsøg). Jeg har dog ikke nogen jokere, men det må vi se på :o)

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10545
Avatar billede weblex Nybegynder
29. januar 2005 - 13:20 #4
Og - hvis du er interesseret - jeg har kortene liggende som shapes i Photoshop. De har størrelsesforholdet 3:4, dvs. at størrelsen 60*80 er mere optimalt (jeg undgår at strække grafikken). Kan du bruge det?
Avatar billede ajh87 Nybegynder
29. januar 2005 - 13:25 #5
ja det er kanon - der skal bare være sort kant på alle kortene - altså også på de røde ;)

det kan i hvert fald bruges
Avatar billede weblex Nybegynder
29. januar 2005 - 13:27 #6
Hvad siger du til størrelsesforholdet? (kører exp bare af h... til lige nu eller hvad?)
Avatar billede ajh87 Nybegynder
29. januar 2005 - 13:34 #7
størrelsen er perfekt :o) (ja exp kører ikke så godt synes jeg lige nu)
Avatar billede ajh87 Nybegynder
29. januar 2005 - 13:37 #8
talene må godt være lidt tydeligere
Avatar billede weblex Nybegynder
29. januar 2005 - 13:58 #9
Størrelsesforholdet 60*80 er altså perfekt :o) ???

Jeg skal se hvad jeg kan gøre ved tydeligheden - som er der tale om shapes.
Avatar billede ajh87 Nybegynder
29. januar 2005 - 14:13 #10
takker :o)
Avatar billede weblex Nybegynder
29. januar 2005 - 14:14 #11
Har du en mail hvor jeg kan sende det færdige resultat til - jeg gider ikke uploade 54 billeder c",)
Avatar billede ajh87 Nybegynder
29. januar 2005 - 14:38 #12
ajh@hoth.dk

takker endnu engang :D
Avatar billede weblex Nybegynder
29. januar 2005 - 15:02 #13
Så skulle der være noget på vej - sig lige til hvis det glipper, det fylder trods alt lidt.

Jeg har ikke lavet en joker - er du sikker på at du skal bruge det. Texas Hold´Em er da uden....?
Avatar billede ajh87 Nybegynder
29. januar 2005 - 15:05 #14
du må meget gerne lave en Joker da jeg havde forestillet mig at skulle lave en række kort spil (gratis selvfølgelig) og ligge på nettet - ja jeg ved texas hold'em ikke kræver men det er for at have det hele :o)

håber du vil... ville ønske jeg kunne takke dig mere hehe :o) det er som om du har læst mine tanker omkring hvordan de skulle se ud :D

virkelig virkelig fedt resultat... :o)

skriver du lige her hvis du ikke vil lave en joker men jeg kunne godt tænke mig en hvis du vil?

Mvh
Anders
Avatar billede weblex Nybegynder
29. januar 2005 - 15:07 #15
Jeg laver en joker - skal lige finde noget brugbart :o)
Avatar billede ajh87 Nybegynder
29. januar 2005 - 15:12 #16
yes yes :D

takker mange gange!
Avatar billede ajh87 Nybegynder
29. januar 2005 - 15:13 #17
bliver det i stil med konge, dronning og bonde kortene?

ville være rart :o)

takker endnu engang
Avatar billede weblex Nybegynder
29. januar 2005 - 15:23 #18
Jeg prøver...
Avatar billede weblex Nybegynder
29. januar 2005 - 15:41 #19
Der er en joker på vej - håber den kan bruges :o)
Avatar billede ajh87 Nybegynder
29. januar 2005 - 15:44 #20
det kan den i hvert fald...
takker mange gange...

har givet dig "karma" - mange gange tak :o)

Mvh
Anders
Avatar billede weblex Nybegynder
29. januar 2005 - 15:47 #21
Det var så lidt - håber du smider et link til spillene, når den tid kommer. Fik du nogen sinde brug for 3 Point System-designet?
Avatar billede ajh87 Nybegynder
29. januar 2005 - 23:07 #22
desværre nej - for dem som jeg skulle starte projektet med bakkede ud...
men jeg har det stadig til når jeg får fundet 3 nye eller noget i den stil...

jeg skal nok smide links... vil du have dit navn i credits på spillene?

der kommer også et online poker spille sted som et af mine primære projekter og der kommer man også til at kunne hente de gratis spil (spil til at træne sig selv)
Avatar billede weblex Nybegynder
30. januar 2005 - 07:43 #23
Det ville da være skægt at have "Deck of cards designed by WebLex" eller sådan noget i den stil med i spillet c",)
Avatar billede ajh87 Nybegynder
30. januar 2005 - 11:12 #24
ok :o)