Avatar billede dw_j Nybegynder
28. januar 2005 - 18:26 Der er 8 kommentarer

problem med webCam

Hej eksperter
jeg installerede en creativ webcam i en gammel computer med usb 1,1 ( kravet for web cam er 1,1). men computeren går nede lige så snart jeg tilslutter camereaen til computer. havd kan problemet være?
på forhånd tak
Avatar billede kalp Novice
28. januar 2005 - 18:28 #1
Du kan slå dette til igen, men måske kan vi få en fejl hvis du gør følgende først

Højreklik på "Denne Computer" Vælge Egenskaber... tryk på avanceret og der i "Start og Genoprettelse" trykker du på indstillinger. Fjern hak i genstart automatisk

Prøv at tilslutte det igen og se om der kommer en fejlmeddelelse
Avatar billede dw_j Nybegynder
28. januar 2005 - 18:45 #2
ingen fejl meddelelse, med hjapl heller ikke. computeren går nede ved tilslutning af kameraen.
Avatar billede kalp Novice
28. januar 2005 - 18:46 #3
Lyder lidt voldsomt... næsten som en kortslutning, men virker måske lidt overdrevet.
Jeg går ud fra webcam'et virker fint på en anden computer eller det måske ikke tested?
Avatar billede dw_j Nybegynder
28. januar 2005 - 18:48 #4
jeg har prøvet med 3 web cams, og fik det samme problem hver gange.
Avatar billede kalp Novice
28. januar 2005 - 18:50 #5
Lyder som om din usb port ikke har det for sundt:) er der andre usb porte på computen? husk at tjekke både for og bagside
Avatar billede dw_j Nybegynder
28. januar 2005 - 18:53 #6
jeg har ikke flere, men skal installere et nyt usb kort i morgen. kan vi fortsætte med det i morgen?
Avatar billede kalp Novice
28. januar 2005 - 18:55 #7
Selvfølgelig kan vi det!!:)
Avatar billede dw_j Nybegynder
28. januar 2005 - 18:56 #8
tak, jeg skriver igen i morgen