Avatar billede forward99 Nybegynder
27. januar 2005 - 15:39 Der er 2 kommentarer

deling af webspeed

mig og min roommate har en webspeed forbindelse. han kører på netværk og jeg på ubs. ideen er at når vi begge er på skulle forbindelsen deles i to lige store dele, men tit tage usb delen hele forbindelsen. hvorfor og hvad kan jeg gøre....
Avatar billede bjuhl Nybegynder
27. januar 2005 - 15:43 #1
Det er  svært at gøre det du vil.

Men en start kunne være at købe en Router, på den måde burde i være mere lige stillet.
Avatar billede kenp Novice
27. januar 2005 - 16:29 #2
ellers indstallere www.netlimiter.com eller www.bandwidthcontroller.com på jeres computere, eller find duskics i forum her www.homeqos.com