Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2005 - 14:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Min bærbar fryser

hej

jeg har en gammel bærbar på 400 mhz.. Men nogle gange uden jeg laver noget på den fryser den li pludselig og jeg kan overhovedet ik gøre noget... jeg kører windows 2000 på den..
Avatar billede jnx Nybegynder
25. januar 2005 - 14:47 #1
har netop fået samme problem på min computer. Den er dog en del bedre end 400 mhz. Nogle gave bud på jeg skulle prøve at opdatere drivere og defragmentere drevene. Så det råder jeg dig til at prøve med også. Derudover vil det sikkert hjælpe mange med at hjælpe dig hvis du skrev mere om din computer.. '
altså flere specs til dit hardware så man får en general ide om hvad du kører med.
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2005 - 21:10 #2
jeg prøvede det du sagde og jeg tror det hjalp den har ihvertfald i frosset endnu... tak
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2005 - 22:11 #3
lukket