Avatar billede kornum Nybegynder
25. januar 2005 - 13:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fastnet internet uden telefon stik i huset? R d muligt?

Hejsa...

Er det muligt at få bredbånd f.eks. 512 i download, hvis man ikke har telefonstik i huset? Jeg mener Tiscali ka' klare det, men er der ikke alternativer?
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
25. januar 2005 - 13:45 #1
det kommer an på hvor det er henne. Hvis du har kabeltv kan det evt. lade sig gøre få internet via det. ellers tror jeg at det skal installeres tlf stik og det er vidst ret dyrt
Avatar billede hldc Nybegynder
25. januar 2005 - 13:47 #2
Avatar billede kornum Nybegynder
25. januar 2005 - 15:08 #3
Det er i Århus, det er en veninde.. Hun bor vist i Centrum, så er der nogle muligheder?
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
25. januar 2005 - 15:11 #4
prøv det link hldc skrev ellers så prøv at tjekke http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat
Avatar billede kornum Nybegynder
03. februar 2005 - 15:59 #5
Det endte med hun fik trukket et kabel til hytten også tog CC....