Avatar billede chrisscan Juniormester
25. januar 2005 - 01:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Usynlig overgang mellem celler i tabel

Jeg har lavet en tabel med flere celler i som overskrift på en webside http://www.snickaren.org/ der er 4 billeder - det ene et banner det andet lodret noget sik-sak og de to øvrige billeder med afrundede kanter med samme farve som banneret til højre og venstre for banneret, men der er synlig overgang. Hvorfor flyder det hele ikke sammen til en enhed ? Tabellens størrelse og summen af billedernes størrelse skulle være ens. Det er lettere at se det i virkeligheden end denne forklaring...

CK
Avatar billede c_k Nybegynder
25. januar 2005 - 02:38 #1
det er selve billederne der gør det...ikke tabellen...

prøv at zoom et af dine billeder op, så vil du kunne se at de ikke er "fuldfarvede" i kanterne
Avatar billede c_k Nybegynder
25. januar 2005 - 02:55 #2
Avatar billede chrisscan Juniormester
25. januar 2005 - 04:05 #3
Det ser interessant ud. Vil checke det i morgen ... nat nat

CK
Avatar billede chrisscan Juniormester
25. januar 2005 - 04:25 #4
1000 tak for det c k - jeg havde brugt malerspanden i Photoshop cs men ved ikke hvorfor den ikke har fyldt ud til kanten... Det var skarpt set. Nu har jeg "penslet" kanten manuelt. Tak for det....