Avatar billede krydset Nybegynder
24. januar 2005 - 12:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

oprette vare

Hejsa... Jeg er ved at lave en form til oprettelse af produkter i min shop men er gået lidt i stå ved attribute valg, jeg kan ikke rigtig få det til at være dynamisk. Er der nogen der kan hjælpe ? Det skal jo være sådan så hvis man eks vil oprette en printer som prudukt så skal man kunne angive antal mb, s/min, om det er farve, laser , usb osv.... Men det skal man osse kunne hvis det er eks. en flaske vin om den er rød ell. hvid og om den er tør hvilken årgang osv. Min form indtil videre ser sådan her ud

http://www.pc-dk.dk/shop/index.php?link=opret_vare_form.php

Der er 150 point til den/dem der hjælper mig videre med hvordan de attribute felter skal se ud

Mvh Thomas L.
Avatar billede ibleif Nybegynder
24. januar 2005 - 19:27 #1
Du kunne jo lave en tabel med attributter.
ID | vareID | titel | beskrivelse

// Ibleif
Avatar billede krydset Nybegynder
24. januar 2005 - 21:15 #2
Det er ikke så meget database design men mere visuelt hvordan man skal opbygge formen, så den kan bruges til alle slags vare kategorier
Avatar billede Mik2000 Professor
08. februar 2005 - 23:48 #3
Formen vises ikke
Avatar billede Mik2000 Professor
10. februar 2005 - 18:19 #4
Skal du ikke have lukket dette spørgsmål hvis det er inaktivt?
Avatar billede krydset Nybegynder
08. marts 2005 - 08:08 #5
Hmmm de point blev vidst ikke givet rigtigt :-S

Kan du smide dem tilbage igen mik2000 ??