Avatar billede cosmos Nybegynder
21. marts 2001 - 09:30 Der er 4 kommentarer

Plugin til Max

Jeg har brug for et pluin der kan sprænge en by i luften. Jeg har set det inde på Digimations hjemmeside, men nu kan jeg ikke finde det.

Desuden har jeg også brug for et plugin der kan bruges til Lip Sync., men det skal være rimeligt nemt at gå til.

Tak på forhånd..
Avatar billede cheater Nybegynder
21. marts 2001 - 16:12 #1
Morphmagic? - til det sidste...
Avatar billede svuppenator Nybegynder
22. marts 2001 - 11:47 #2
Kunne du ikek bareplacere en masse spacewarp bomber rundt omkring og bede dem om at explodere på samme tid også tilføje en shockwave og noget røg og ild til det??
Kræver en masse arbejde men jeg kunen forstille mig det give en ok effekt..
Avatar billede rcii Nybegynder
07. april 2001 - 14:45 #3
Alle de links der bruges fra Digimation kan du finde på www.newriders.com! Det er de samme mennesker som udgiver de mest anerkendte bøger om MAX, ani, texturing osv.!:-) Håber det kan bruges!
Avatar billede prowler Nybegynder
10. april 2001 - 19:24 #4
Digimations \"Afterburn\" og \"Ultrashock\" plugin skulle vidst kunne løse en hel del af dine problemer! Prøv dem!!