Avatar billede undertaker_skipper Nybegynder
21. januar 2005 - 18:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kalender i HTML

Jeg ville godt lave en kalender, på min hjemmeside. Nu har jeg fundet en i FP, lige som jeg vil ha den. Men er der ingen muligheder for at men kan skrive noget i kalenderen ?

Jeg ville godt ha en side hvor man bare ser hvad der er i kalenderen, og en side hvor man kan rette i den. Jeg har selv levet et login system på min side, så hvis jeg bare har den del af kalenderen, hvor man kan rette i bag mit password, er det godt nok.
Avatar billede undertaker_skipper Nybegynder
21. januar 2005 - 18:11 #1
i kan se kalenderen på  www.jeppesen.se/test.htm
Avatar billede keysersoze Guru
22. januar 2005 - 10:45 #2
hvis du vil kunne skrive noget i en kalender uden at opdatere den vha frontpage eller lignende er du nødt til at køre et serverside sprog som fx ASP eller PHP og så gemme de indsatte ting i en database.
Avatar billede undertaker_skipper Nybegynder
22. januar 2005 - 20:09 #3
Er der så nogle der kan hjælpe mig med at lave en simpel kalender, som denne på linket. Det skal bare være med 1 side, hvor man skal rette i, og en side der viser kalenderen. Det skal være uden login, eller noget.
Avatar billede keysersoze Guru
22. januar 2005 - 21:40 #4
www.activeserverpages.dk - både i artikler og under downloads kan du finde færdige eksempler i asp med access
Avatar billede undertaker_skipper Nybegynder
31. marts 2010 - 11:22 #5
lukket
Avatar billede keysersoze Guru
31. marts 2010 - 23:11 #6
tak for hjælpen...