Avatar billede bbrockie Nybegynder
21. januar 2005 - 16:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DHTML menu program?

Hej folkens
Jeg er på udkig efter et program til at lave dropdown menuer med. Jeg vil helst have en grafisk brugerflade til at lave menufelterne med, hvorefter jeg selv overfører kildekoden til de nødvengige html filer.

Jeg har brugt CoffeeCup's geniale "Free DHTML Menu Builder", der desværre ikke ser ud til at kunne bruges i en tabel.

Jeg har overvejet at købe Xtreeme's Dhtml Menu Studio; men udfra deres forum at skønne er supporten ikke just i tops.

Mit spørgsmål lyder så som følger; Kender i et godt alternativ eller ved i måske hvordan CoffeeCup's produkt kan bruges i en tabel?

På forhånd mange tak
Avatar billede olebole Juniormester
21. januar 2005 - 22:14 #1
<ole>

Prøv:
  http://www.opencube.com/

/mvh
</bole>
Avatar billede bbrockie Nybegynder
25. januar 2005 - 17:42 #2
Mange tak ole
Jeg kan dog, desværre, ikke lide deres FREE* vilkår med småt :)

*Free use is available with NavStudio and requires a link to OpenCube

Har i andre forslag?
Avatar billede bbrockie Nybegynder
06. februar 2008 - 09:40 #3
lukker