Avatar billede falin Nybegynder
21. januar 2005 - 15:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fjern pop-ups

Hejsa Eksperten.dk og alle dens brugere.
Nu har jeg et lille site som hjælper mig og nogle venner med at stige i online spillet "darkwars", men er ved at blive træt af de pop-ups der kommer og her forleden dag så jeg en som havde fjernet sine pop-ups på sin clicksite.
Så om der er nogen her inde som kan hjælpe mig med at fjerne de pop-ups?
har sat 200points til den som kan hjælpe mig.

til dem som vil se hjemmesiden er den http://www.teamdirectconnect.tk (det er ikke en køn side, men den er lovligt selv om den "hjælper" p2p verdenen, håber ikke jeg støder nogen her inde ved at have posted den).
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
21. januar 2005 - 15:24 #1
Når man tager kilde koden på siden, ser man at den services i har oprettes jer på, hos tk henviser til siden:
http://sepo.frac.dk/TDC/

Man ser også at der er en kode der for en pop-up til og komme frem det er denne her:
<script type="text/javascript" language="JavaScript"><!--
MyPopup = window.open("http://banners.dot.tk/bmcbanner?fldpromonr=1&fldbannernr=0&flddomainnr=5772051&ip=192.38.129.130&tid=1106317167097","1106317167097","height=100,width=468");
// --></script>

Men nu kender jeg ikke tk services ret meget troede faktisk de var lukket ;), men jeg tror faktisk ikke den kan fjerens. Ved du om du har mulighed for og komme ind og redigere den side, altså henvisnings siden?

Sikker på at dem som har fået fjernet deres popup brugte .tk domæne servicesen?
Avatar billede falin Nybegynder
21. januar 2005 - 15:38 #2
der pleger bare at komme en 4-5 stykker for der er iframe til vores darkwars accounts.
ville bare høre om det var muligt at fjerne dem fra et site, siden jeg så der var en som havde det.
Avatar billede olebole Juniormester
21. januar 2005 - 19:13 #3
<ole>

Hvis du prøver at fjerne de popups (hvad du i øvrigt ikke kan), prøver du at platte dig fra at betale. De er din betaling - og ønsker du at slippe for dem, må du finde et sted, hvor du i stedet betaler med penge  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede double-g Juniormester
21. januar 2005 - 20:42 #4
Du kan sagtens fjerne pop-up'en fra dot.tk

Når du er logget på dot.tk så går du bare ind under
- Dot.tk linker Promo

og flytter "prikken" op i
- No, thanks, I don't want to have a banner on my website. I am not interested in being selected for a review on Dot TK's website or a great Dot TK Polo Shirt.
Avatar billede falin Nybegynder
25. januar 2005 - 22:23 #5
okay :) takker
Avatar billede falin Nybegynder
25. januar 2005 - 22:23 #6
:( nu vil den ikke accpetere, selv om jeg sidder og trykker :/
Avatar billede roenving Novice
26. januar 2005 - 01:44 #7
Du skal huske at markere den, du vil give point, i boksen til venstre !-)
Avatar billede falin Nybegynder
26. januar 2005 - 08:13 #8
der for ;)