Avatar billede zapzone Nybegynder
19. januar 2005 - 14:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

512mb MMC til 6230

Hej Eksperter.

Jeg skal til at købe et 512mb MMC kort til min Nokia 6230, og har udset mig Memory Corp´s 512mb modul.
Her er det så min tvivl begynder at komme, for inde på Centersalg.dk, som forhandler dette kort, står der at det passer til 6230´eren
http://www.centersalg.dk/shop/default.asp?setlng=26&productid=mem01%2D0016

Hvorimod på EasyShopping.dk står der at kortet er det eneste MMC som ikke passer til 6230´eren.
http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=736&catid=318&Oprindelse=EDBPriser

Hvad skal jeg forholde mig til, og er der nogen af Jer som VED hvilket 512mb kort der virker til 6230´eren... ?

På forhånd tak.
Avatar billede hr.usb Nybegynder
19. januar 2005 - 15:12 #1
MMC kort findes også i en RS MMC type som er et Reduced Size MMC kort.
Tror problemet ligger der. Kig i dine spec.
Avatar billede che0ps Nybegynder
19. januar 2005 - 22:10 #2
Hmm..  zapzone-> problemet kan ligge i at 6230 ikke kan tage 512, ved ikke hvorfor men en fra min klasse har haft samme problem med hams, og ja 128, 256 ,1bg virker i den men han kunne ikke få 512 til og virke i den..
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
20. januar 2005 - 15:56 #3
alle kort virker i n6230 det er en ting der er sikkert, så er der noget andet galt med din kammerats telefon, du kan jo få kort op til 1024 mb

men nu du siger team memory corp, det er klart det mærke du skal foretrække, nokia anbefaler også selv tmm kort til deres egne telefoner..
Avatar billede zapzone Nybegynder
18. januar 2006 - 21:50 #4
Luk