Avatar billede d.kryger Praktikant
19. januar 2005 - 13:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Baggrund/brevpapir på alle sider

Hej eksperter.

Jeg vil gerne have vores brevpapir (som fylder en hel A4-side) ind som baggrund i Word, således at jeg kan lave mine PDF-filer med den rigtige baggrund.

Jeg har prøvet at sætte baggrund's filen (jpg) ind i mit dokument og sagt at den skal være bag tekst. Det ser også rigtig fint ud, men når jeg går ned på side 2, så er der blot en hvid baggrund. Hvordan kan jeg få den til at sætte det ind på alle siden?
Avatar billede d.kryger Praktikant
19. januar 2005 - 14:28 #1
lukker spm, har fundet en løsning.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2005 - 10:26 #2
Hvilken løsning??
Avatar billede d.kryger Praktikant
22. januar 2005 - 18:51 #3
Jeg har lagt vores brevpapir ind i brevhovedet (som kommer til at fylde hele siden), og så har jeg lagt det bag teksten.

Det kan man gøre ved at højreklikke på billedet og vælge "Formater billede" og i "Layout" valgte jeg "Bag tekst".

Det var min løsning...
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2005 - 18:35 #4
Har du overvejet at gemme som .dot? Så ligger det i skabelonerne og hentes via word-filer-ny