Avatar billede farscher Nybegynder
18. januar 2005 - 23:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Web10 win løsning

Hejsa alle
Jeg skal lave en hjemmeside jeg bruger dreamweaver mx på en Web10 win løsning. Den er egentlig til frontpage men jeg har lidt erfaring med dreamweaver, så det blver det program jeg vil bruge. Hvad kalder man bla start filen og hvilke andre fælder skal jeg passe på når serveren er til frontpage? På forhånd tak
Avatar billede tjaz Nybegynder
18. januar 2005 - 23:51 #1
Der er ikke nogle fælder som sådan du skal passe på ... at de webhotel er udstyret med en funktion er gør at du kan anvende frontpage er fordi frontpage er udstyret med nogle forskellige færdiglavede funktioner som du frit kan benytte dig af i dine script til fx at afsende emails osv.

mht. dine startfiler er det op til det enkelte firma hvilken rækkefølge filerne skal findes i, men her er en liste så du måske kan få en lille ide om hvordan det skal være... skriv evt til dem hvis du gerne vil have en korrekt liste... (den findes nemlig ikke umiddelbart på deres support sider:

Default.html
Default.htm
Default.asp
default.html
default.htm
default.asp
index.html
index.htm
index.asp

Håber du kan bruge det.
Avatar billede farscher Nybegynder
19. januar 2005 - 00:26 #2
Nu har jeg fået firefox til at finde startsiden (index.asp) men internet expløjer vil ikke?!?. Ved du hvorfor
Avatar billede farscher Nybegynder
16. februar 2005 - 23:06 #3
Lukket