Avatar billede bksdr Nybegynder
18. januar 2005 - 04:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

gratis mail konto

Hej
Jeg bruger hotmail nu, men da den max kan tage 1mb mails, vil jeg nu skifte til en anden.
Er der en i kan anbefale?
Avatar billede webdesigner Praktikant
18. januar 2005 - 04:12 #1
haha kl 4.00
du er ikke alene
Avatar billede uffesteenberg Novice
18. januar 2005 - 04:18 #2
Jeg bruger selv hotmail, men har en yahoo-mail til større mails.. Din mailkonto hos Yahoo er på 250 GB og du kan vedhæfte/modtage filer på hele 10 MB (enten én fil på max. 10MB eller flere mindre filer på max. 10MB i alt)..

Jeg bruger selv min Yahoo-mail til at gemme store indscannede billeder på flere MB
Avatar billede uffesteenberg Novice
18. januar 2005 - 04:23 #3
PS..den er 100% gratis (og bliver ikke lukket, hvis den ikke bruges i 3 måneder i træk - det gør Hotmail vist)... har du brug for mere kan du vælge at betale 20$ om året og få en indbakke på 2 GB og mulighed for at vedhæfte filer på hele 20 MB..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. januar 2005 - 05:29 #4
Gmail. en GB plads og max mail størrelse på 10 mb. Den komer med pop mail og en masse fede features. Det eneste problem er at man skal inviteres til den. Der er tit nogen der har gmail invites her på eksperten, så det skulle være muligt.
Avatar billede plazm Nybegynder
18. januar 2005 - 06:22 #5
Jeg kunne nok godt overtales til at smide en invitation, hvis du var nysgerrig, dog er mit krav at halvdelen af de invites du får skal gives til folk på http://www.gmailswap.com/ da jeg fik min der.
Avatar billede bksdr Nybegynder
19. januar 2005 - 02:04 #6
du er da meeget velkommen til at smide en invitiation
Avatar billede mmno2003 Nybegynder
12. februar 2005 - 20:34 #7
hotmail har 250 mb plads så det nytter ikke at skifte