Avatar billede leif Seniormester
16. januar 2005 - 17:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Anmeldelser - Hvem, hvad og hvor

Hej,

Hvis jeg går ind på http://www.eksperten.dk/coadmin/ kan jeg se en anmeldelse ?

Kan man ikke få af vide hvad det drejer sig om ? Er der en anmeldelse på mig som person eller er det en jeg har lavet, for så vidt jeg ved har jeg ikke lavet nogen !

Fra
Leif
Avatar billede snowball Novice
16. januar 2005 - 17:47 #1
Det er fordi du tidligere er blevet anmeldt da en bruger mente du brød Ekspertens regler. Der kom dog aldrig noget ud af anmeldelsen da vi ikke havde samme opfattelse som den der anmeldte dig.

Hvis du klikker på anmeldelsen, så burde du kunne se lidt mere info!?

Snowball / CoAdmin
Avatar billede leif Seniormester
16. januar 2005 - 17:51 #2
Okay, jeg synes nemlig bare ikke det var meget der stod ! Men okay, jeg kunne da heller ikke forstå jeg skulle have gjort som der stod. Men tak.