Avatar billede e-greve Nybegynder
16. januar 2005 - 13:20 Der er 2 kommentarer

Player i Flash, der flyder ovenpå videoen.

Jeg laver skærmoptagelser som jeg omsætter til videoer i SWF-format.
Til det bruger jeg Camtasia som fungerer rigtigt godt.

Nu vil jeg gerne lave en video-player (kontrolknapper), der kan ligge ovenpå videoen ligesom ved en DVD-player.

Er der noget der har set sådan en?
Avatar billede pyroman Nybegynder
16. januar 2005 - 14:03 #1
Jep - masser af gange ;)

Nu har jeg vel egentlig besvaret dit spørgsmål - får jeg så point?

Ej - det' gas!

Du skal lave en ny flash-fil der henter din swf ind i et movieclip, og så kan du styre din video med simple frameactions: gotoAndPlay(), stop() og play()
Avatar billede e-greve Nybegynder
17. januar 2005 - 09:58 #2
Jo -

men jeg vil jo også gerne have en bar, der angiver hvor meget der er indlæst og en kontrol som jeg kan flytte frem og tilbage med.

Så jeg søger en der lavet og som jeg kan bruge til mine egne film.

Så sorry ingen point denne gang.