Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
15. januar 2005 - 23:22 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

reklamer på hjemmeside !

Hej eksperter !

Jeg har en hjemmeside som jeg godt kunne tænke mig nogle reklamer på. Men kun af et eller flere af disse firmaer:
Microsoft, IBM, DELL, MCDonalds, Symantec og andre computervirksomheder. Jeg har set at det kan man godt få fx her på experten.dk har jeg set microsoft reklamer. det er vist noget med adtech eller ??? har været inde på deres hjemmeside men det ser helt uoverskueligt ud ??

150 points til den der kan hjælpe mig :)

På forhånd tak !
Avatar billede beorndesign Nybegynder
15. januar 2005 - 23:30 #1
http://www.tradedoubler.dk. De har flere computerfirmaer tilknyttet. Jeg bruger dem selv på http://grafisk.beorn.dk
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
15. januar 2005 - 23:34 #2
ja det har jeg prøvet men de har kun dell. jeg kunne godt tænke mig microsoft og ibm. evt adtech hvordan virker det, og hvordan tilmelder man sig det ??
Avatar billede kalp Novice
16. januar 2005 - 00:17 #3
kig evt også på www.danban.dk
Avatar billede kalp Novice
16. januar 2005 - 00:18 #4
må undrømme jeg ikke er meget inde i danske sponsorere:)
Avatar billede mikstor Nybegynder
16. januar 2005 - 00:51 #5
Ellers er det jo også partner-ads.com
Avatar billede mikstor Nybegynder
16. januar 2005 - 00:51 #6
Du skal bare tilmelde dig siden og ansøge om at få lov til at have reklamen på din side

Helt enkelt
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
16. januar 2005 - 11:54 #7
Hvis du skal havde Microsoft som sponsorer, vil jeg neme du skal lave en aftale med dem. Hvis du har et godt konsept på en side, eller en side med mange besøgende, er det da forsøget værd og prøve at kontakte dem.
Jeg ved faktisk heller ikke noget om det adtech der, jeg har også prøet og kigget på det  flere gange tidligere men som du også selv skriver er deres side bare så vildt uoverskuligt.
Men nu ved jeg ikke hvor meget du har kigget på Tradedoubler.com men de har en del firmaere under Computer Kategorien. Jeg kan lige skrive nogle af dem ned. Dell Affiliates - Denmark, Amitech, TDC Totalløsninger.
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
16. januar 2005 - 12:08 #8
Men der er ikke andet for sætte sig ned og læse sig ind i servicen ;)
http://adtech.de/index.php?lang_id=en
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
16. januar 2005 - 19:37 #9
men jeg kunne altså godt tænke mig at vide lidt mere om adtech. hvordan man tilmelder sig, hvordan man for bannere på sin hjemmeside, hvor meget man tjener? osv.
Avatar billede got-it Nybegynder
16. januar 2005 - 19:38 #10
1. skaf mange besøgende
2. skaf flere besøgende
3. tilmeld dig www.danban.dk
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
16. januar 2005 - 19:48 #11
danban har ikke det store udvalg af partnere. og heller ikke nogen "stor" indtjening.
men jeg ville stadig gerne høre lidt om adtech !
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
16. januar 2005 - 20:02 #12
opretter nyt spg.
Avatar billede got-it Nybegynder
16. januar 2005 - 20:04 #13
visualdeveloper < tror de få sider der tjener lidt penge på den slags reklame er google, jubii osv..

Medmindre du har flere tusinde unikke visitors hver dag, så får du ikke noget ordenligt ud af det her.
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
17. januar 2005 - 21:47 #14
ok