Avatar billede lalledk Nybegynder
15. januar 2005 - 15:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Sony Ericsson K500i

Hejsa :) Har lige købt en Sony Ericsson K500i, problemet er bare, at jeg ikke rigtig kan finde ud af at åbne coveret bagpå, så jeg kan få sat batteriet og simkort ind hehe... Har prøvet at skubbe lidt frem og tilbage på bagsiden, men det virker bare som om, at jeg kommer til at ødelægge noget, hvis jeg presser hårdere... 100 point til den der kan give mig det bedste svar på, hvordan den skal åbnes ;)
/Lalle
Avatar billede lalledk Nybegynder
15. januar 2005 - 15:25 #1
Kom nu! Giv mig lidt hjælp ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2005 - 16:00 #2
RTFM?
Avatar billede lalledk Nybegynder
20. juli 2005 - 19:20 #3
habs
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2005 - 11:52 #4
Ja det stod sikkert i manualen....
Avatar billede lalledk Nybegynder
21. juli 2005 - 13:40 #5
Hmm.. Du kunne jo have kommet med noget konstruktivt, istedet for at skrive "RTFM". Og nej det stod ikke i manualen...
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2005 - 20:31 #6
Det gør det nemlig - det står på side 5 og 6!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2005 - 20:31 #7
Avatar billede lalledk Nybegynder
21. juli 2005 - 20:41 #8
nej, der står ikke decideret, hvordan man fjerner det, og telefonen var helt ny, havde jeg jo ikke lyst til at knække nogle af delene, hvis jeg nu kom til at bruge for meget vold på at åbne den. Istedet for at komme med en dum kommentar, så kunne du da bare have været hjælpsom, fået dine point, og så skrevet hvordan den skal åbnes...
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2005 - 20:43 #9
Så siger vi det - jeg har lige gloet i manualen, og jo der står hvordan man sætter sim kortet i.
Men det lader til du fandt ud af det, så skal vi ikke bare stoppe her?
Avatar billede lalledk Nybegynder
21. juli 2005 - 20:45 #10
nej, jeg stopper aldrig ;) jo, lad os bare stoppe her, der er ingen grund til at diskutere videre hehe.. vi må have noget bedre at tage os til? :)