Avatar billede net-base.dk Nybegynder
15. januar 2005 - 00:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hurtigt feedback på design

Hej ja hvad syntes du???

http://www.net-base.dk

bare tryk på login de forskellige info er allerede indtastet.
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. januar 2005 - 00:44 #1
Den skalerer dejligt, ellers er der simpelthen ikke nok til at vurdere design.

fx logobilledet vil have en effekt på de blå skillelinier, men uden logobilledet kan vi ikke ane om den effekt er god eller skrækkelig.

så lav lidt mere og spørg igen.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
15. januar 2005 - 00:48 #2
okay var nu mere ment om folk syntes det så forfærdentlig ud eller ej.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
15. januar 2005 - 01:24 #3
lukker
Avatar billede morteeart Nybegynder
15. januar 2005 - 01:32 #4
dog afskyeligt html kode.

Tables og kun store bogstaver !o]
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
15. januar 2005 - 01:47 #5
må man have lov til at spørge hvorfor koden skulle være afskygelig, der er kode orden, og den er let læselig. hvad er det lige der skulle være i vejen med den.
Avatar billede morteeart Nybegynder
15. januar 2005 - 12:36 #6
tables, store bogstaver, ingen doctype

Du opfylder jo nærmest ingen af w3c's anbefalinger for korrekt html kode.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
15. januar 2005 - 22:28 #7
fordi w3c siger at det ikke må være store bokstaver er koden jo ikke forkert af den grund.

men det må du selv ligge og rode med.