Avatar billede monsterblaster Nybegynder
13. januar 2005 - 18:16 Der er 5 kommentarer

Ram. Hv. får man den på Dual. Har sat R i dertilh. slots.

Hejsa. Jeg har et Asus A7N8X-E bundkort.

Der er slot til tre X ram og det kan køre dual. Jeg har indsat 2  X ram fra Kingston i de slots som skal bruges til dual. Hvordan får man det aktiveret ? Eller er det allerede i gang måske uden at man konkret kan konstatere det.

MVH

Monsterblaster
Avatar billede sunbao Nybegynder
13. januar 2005 - 20:34 #1
De burde køre dual allerede.
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
13. januar 2005 - 22:12 #2
bare De er sat i så finder bios selv ud af at Der er ram i dine duel slots og aktiver det selv du skal kunne se det under opstart hvor der nok står noget med duel mode.. men de tskulle køre...
Avatar billede dragonknight Juniormester
14. januar 2005 - 13:17 #3
Ganske som smoelf skriver, du kan se det under opstart (POST).

Nogle bundkortsfabrikanter klasker en "splash" screen  med deres logo på i opstarten (f.eks ASUS), som gør at du ikke kan se POST (Power On Selftest), og man skal ind i BIOS for at disable denne splash screen.
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
14. januar 2005 - 13:27 #4
Man kan også bare trykke en tast for at dem hopper væk... jeg skal dog ikke kunne sig om man kan på alle sammen men på nogen kan man.... ellers skal du gøre som Dragon skriver
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. januar 2005 - 00:42 #5
Hva'så ? ? ?